تجربه ی من

چشمای تو از "یغما گلرویی"

1391/12/29 11:38
نویسنده : فرگل
79 بازدید
اشتراک گذاری


چشمای تو  رنگ  پاییز شماله ،دخـــترک

                                           نقاشی کشیدن از چشات محاله ،دخـــترک

من به گرد آهوی ناز چشــــــات نمیرسم

                                          چون که هر رسیده ای، پیش تو کاله،دخترک

ببر دل،شبا میاد،رویا می نوشه از چشات

                                         آخه چشمات ،مث یه چشمه زلاله دخــــترک

بگو من چوب کدوم گناهو دارم میخــــورم

                                         خیلی وقته رو لبام، همین سواله دخـــــترک

دل میگه یه روز میای،غصه هامو ،خط میزنی

                                         میدونم این دل ساده ،خوش خیاله دخـــــترک

اما حتی اگه تو چله ی یخ ،ســـــر برسی

                                        واسه من اومدنت، تحـــویل ساله، دخــــــــترک  



  یغما گلرویی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تجربه ی من می باشد