تجربه ی من

این درد تو را به من نزدیکتر می‌‌کند از "نیکی‌ فیروزکوهی"

1392/3/16 9:30
نویسنده : فرگل
26 بازدید
اشتراک گذاری


نازنینم !

عادت نیست از این فاصله برای تو نوشتن

اجبار است

اینجا هیچ چیز محدودم نمیکند

نه زمان

که خودت می‌دانی

تنهایی ثانیه‌ها را ثابت تر از هر گونه مروری می‌کند

و نظمِ تکرارِ لحظه‌ها

درد ناک‌ترین اتفاقی‌ ‌ست

که برای روحِ همیشه منتظرت می‌‌افتاد

نه مکان .....

راستی‌ می‌دانستی سیاهچال ، پنجره ندارد ؟

اعترافش هم وحشتناک است

ولی‌ همین تاریکی‌

همین سکوت محض

این درد

تو را به من نزدیکتر می‌‌کند

و نه آدم ها

با حضور‌های کم رنگشان

با بودن‌هایی‌ که به بدترین وجه ممکن واقعه ی نبودن تو را یادآوریمی‌‌کنند

با منطقی‌ که من نمی‌فهمم

با احساسی‌ که آنها نمی‌‌فهمند

بعد از تو

هیچ چیزِ آدم‌ها

جز لحظه ی وداع‌شان

برای من شور آفرین نیست

 


 

نیکی‌ فیروزکوهی

 بخشی از یک شعرِ بلند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تجربه ی من می باشد