تجربه ی من

اگر تو را نديده بودم از "اریش فرید"

1392/3/8 19:24
نویسنده : فرگل
51 بازدید
اشتراک گذاری


زندگي

     شـــايد

         آسان تر مي بود

                        اگر هــرگز

                            تو را نديده بودم

 

 

 اندوهمان کم تر مي بود

    هر بار

       که ناگزيريم از هم جدا شويم

 ترسمان کم تر مي بود

            از جدايي بعدها

                           و بعدترها

 

 

 و نيز وقتي نيستي

   اين همه

      در اشتياق توان سوزت نمي سوختم

 که مي خواهد به هر قيمتي

               ناممکن را ممکن سازد

 آن هم فوري

 در اولين فرصت

 و آن گاه که تحقق نيافت

            سرخورده مي شود و

                   به نفس نفس مي افتد

 

 

 زندگي

     چه بسا

           آسان تر مي بود

 اگر تو را

        نديده بودم

 فقط اين که در آن صورت

                ديگر زندگي من نبود

 

 

 

اريـش فـريـــد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تجربه ی من می باشد