تجربه ی من

" کسی آواز می خواند" از "لوئی آراگون"

1392/3/26 23:48
نویسنده : فرگل
56 بازدید
اشتراک گذاری


به رغمِ ِخویش، مقصودِ من از خدا تویی

در آغوش گرفتنِ تمام دوست داشتنی ها

و باقی، تاسی است که می ریزند



با دستانِ تو همراه می شوم، لبانت را می بوسم

هر جا که باشی لمس ات می کنم

و باقی، همه پنداری است



من چلیپایِ توام، آنگاه که به خواب می روی

جاده ای تهی که بر آسمان اش تمنا می بارد

سایه ئ توام، سایه ای سنگسار شده



سکوتِ توام من

شبی فراموش شده در خاطرِ خویش

و وعده ئ دیداری که هر بار تکرار می شود



دریوزه گرِ درب خانه ات

آنکه انتظار دیدارت، رنج اش می دهد

آنکه جان می سپارد

اگر انتظارش به دیرگاه برسد .



" کسی آواز می خواند" / شعری از لوئی آراگون / برگردان : ماندانا حسنلو


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تجربه ی من می باشد